Backgammon online

Rummy > RummyRoyal Review

Algemeen
De website van Rummyroyal is uitnodigend en overzichtelijk. Er worden 4 varianten van Rummy aangeboden, dit zijn Gin, Rummy, Kalooki en Oklahoma. Bij alle varianten worden ringtafels en afvaltoernooien gehouden.

$200 stortingsbonus - Wekelijks freeroll toernooien t.w.v. $150

Beginnen
Voor de beginnende Rummy spelers zijn er tutorials waarbij in 2 minuten de basis van het spel wordt uitgelegd. Dit wordt gedaan door middel van een proef potje met informatie en tips. Als de werking duidelijk is en je geld wilt storten heeft Rummyroyal een 100% stortingsbonus tot een maximum van $200. Mocht je ook nog iemand kennen die misschien wel wil spelen kun je een bonus van $20 krijgen als je diegene aanmeldt.

Rummy spel starten
Om te beginnen met spelen kun je in de lobby kiezen welke variant je voorkeur heeft. Het begint met een keuze tussen real mode (echt geld) en practice mode (fun geld). Daaronder 4 tabladen met de varianten Rummy, Gin, Kalooki en Oklahoma. Tot slot daaronder het 3e tablad met de keuze uit ring table (ring tafel) of elimination tourney (afval toernooi).

Rummyroyal Lobby

Aan tafel spelen
Nadat je een spelsoort gekozen hebt kom je aan tafel te zitten en gaat het spel beginnen. Waarschijnlijk zitten de spelers nog in een ronde en zul je moeten wachten totdat deze afgelopen is. Zodra je mee doet in een ronde zal je positie aan tafel automatisch naar de onderkant verplaatsen. Er blijft ook nog een help in beeld (how to's). De linker stapel kaarten is de stock pile, de rechter de discard pile. De naam van de speler die aan de beurt is zal in het geel oplichten. Klik op de kaarten om ze te selecteren, ze lichten dan grijs op, klik je nog een keer dan deselecteer je de kaart weer. Wanneer je een kaart op de stock pile plaatst be-eindig je hiermee je beurt.
Rummyroyal Tafel

Software
Om te beginnen met het online spelen van Rummy bij RummyRoyal moet je eerst een klein programma downloaden en installeren. Dit spreekt voor zich en neem slechts enkele minuten in beslag.